26 september 2016

Veckoplanering v.39


Är faktiskt  nöjd med min läsning förra veckan, trots att jag jobbade måndag till fredag så hann jag ändå med en hel del läsning. Den här veckan är jag bara ledig på torsdag, men har flera korta dagar så jag hoppas verkligen att jag hinner läsa mycket.

Först och främst måste jag läsa ut Störst av allt av Malin Persson Giolito, då den måste vara återlämnad på biblioteket på fredag, känner lite extra press också på grund av att den är reserverad.

Sen måste jag ju också läsa ut Mörk jord av Belinda Bauer, hittills har den varit riktigt bra och jag gillar verkligen huvudpersonen.

Om jag hinner läsa ut bägge böckerna under veckan kommer jag nog att börja på Harry Potter and the Order of the Phoenix.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...