25 april 2017

Nyfiken på:Tretton skäl varför

Handling
Hoppas ni är beredda, för jag tänker berätta mitt livs historia. Närmare bestämt varför mitt liv tog slut. Och om du lyssnar på de här banden så är du en av orsakerna till det.
Hanna Baker var både snygg och populär. Och ändå tog hon sitt liv. I den här omskakande boken får vi veta de tretton bakomliggande orsakerna.


Varför jag vill läsa den
Hade nästan glömt bort att jag ville läsa den, men nu har den dessutom kommit som tv-serie på Netflix så nu har den kommit betydligt högre upp på min TBR. Boken låter riktigt intressant och spännande, att få följa de händelser som ledde fram till det tragiska självmordet.

Ser också att den har rätt bra betyg på Goodreads så jag ser fram emot att läsa den någon gång när jag har tid.

Är det någon som har läst den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...