22 maj 2017

Veckoplanering v.21



Läsningen under förra veckan gick ändå över förväntan, hann till och med läsa lite mer än vad jag hade räknat med från början, men var ändå tvungen att stuva om lite i planeringen. Även den här veckan är jag ledig till helgen, fast på söndag ska vi över till Norge över dagen.

Jag brukar inte läsa flera böcker samtidigt, men just nu så håller jag på med två stycken, dels Mattias Edvardssons En nästan sann historia och Ewa Klingbergs Manglade dukar och vikta servetter. Min förhoppning är att jag ska hinna läsa ut bägge böckerna.

Nästa bok jag har tänkt börja med är den andra delen i Stephenie Meyers Twilight-serie, När jag hör din röst. Har ju tänkt försöka läsa den serien i år och jag tror jag ska försöka läsa klart den nu i sommar. Första delen var väl kanske inte lika bra som jag hade hoppats och motsvarade inte riktigt mina förväntningar, men jag hoppas att andra boken är lite bättre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...