29 maj 2017

Veckoplanering v.22

Igår var vi till Norge över dagen och när vi åkte buss hann jag ändå med att läsa en del. Dessutom var det inte heller så bra väder i helgen så jag är nöjd med läsningen i alla fall. Den här veckan ska jag jobba helg, är endast ledig på onsdagen så jag vet inte hur mycket läsning jag kommer hinna med.

Jag har inte hunnit med alla böcker som jag hade tänkt läsa i april och maj, men i juni räknar jag med mer lästid trots att jag jobbar nästan hela månaden och ska hinna flytta också.

Igår kväll läste jag ut boken jag höll på med så boken jag har tänkt börja med i dag är Stephenie Meyers När jag hör din röst. Förhoppningen är i alla fall att jag ska hinna läsa ut den, den verkar ändå rätt lättläst. Jag hoppas att den andra delen är lite bättre än den första, jag störde mig väldigt mycket på relationen mellan Edward och Bella då den inte känns hälsosam för fem öre.

Nästa bok jag har tänkt börja med är Det fördolda av Hans Rosenfeldt och Michael Hjorth. Det är den första delen om psykologen Sebastian Bergman. Detta är en serie jag har varit nyfiken på väldigt länge så jag ser fram emot att läsa boken.

Kommer inte planera in några fler böcker att läsa den här veckan, då jag dessutom jobbar helg och jag inte riktigt vet hur mycket lästid jag kommer att ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...