26 juni 2017

Veckoplanering v.26

Nu är det min första semestervecka och det känns riktigt skönt. Nu i veckan ska vi byta lägenhet, känns skönt att det i alla fall är i samma hus så jag vet inte riktigt hur mycket tid jag kommer att ha till att läsa och blogga.

I alla fall har jag tänkt läsa ut Det förlovade landet av Mari Jungstedt för den måste snart lämnas igen på biblioteket. Känns i alla fall exotiskt med en deckare som utspelar sig på Gran Canaria.

Har också  tänkt börja med Jenny Colgans Det lilla bageriet på strandpromenaden. Den verkar riktigt somrig och feelgood-ig och tror jag passar perfekt under sommaren.

Om jag hinner läsa nåt mer så är det Anna och den franska kyssen av Stephanie Perkins. Även den känns som riktigt somrig läsning och det är en bok som jag har velat läsa länge.


9 kommentarer:

  1. Anna och den franska kyssen är väldigt mysig! :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en trevlig semester! :)

    SvaraRadera
  3. Har velat läsa Det lilla bageriet på strandpromenaden men den är ju slutsåld ÖVERALLT i inbundet och har resten av böckerna i inbundet ju :( Men de skulle släppa den igen till hösten så håller tummarna att den kommer matcha!

    SvaraRadera
  4. Colgans bok är lite både ock. Tror att det börjar en ganska blöt dag på ön. Fast det blir varmare.

    SvaraRadera
  5. Det ligga bageriet ligger i traven för vad jag vill läsa den närmaste tiden :) Ha en fin semester!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...