15 december 2017

Helgens läsning

Tänkte att jag skulle göra en liten läsuppdatering och visa vad jag tänker läsa nu i helgen. Jag är ledig till helgen, men har en del saker att göra speciellt nu före jul så vi får se hur mycket jag hinner med. På lördagen ska jag nog också fara bort och äta tre-rätters vilket jag ser fram emot.

I veckan har jag inte haft speciellt mycket ork till att sitta och läsa, men jag har tagit mig ungefär halvvägs i Let it snow där tre kända YA-författare medverkar och har skrivit varsin julnovell. Den är riktigt mysig att läsa och som bonus får jag också julstämning.

Den eviga elden av Ken Follett började jag med för några veckor sedan, det är den bok som jag läser lite ur när jag känner att jag har lite tid över. Jag hoppas att jag ska hinna läsa lite ur den i helgen i alla fall.

Om jag har tid över har jag tänkt börja med Min fantastiska väninna av Elena Ferrante och Medan mörkret faller av Anna Lihammer.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...