18 december 2017

Veckoplanering v.51

Veckorna går så himla fort, det är så svårt att fatta att det är julafton på söndag! Den här veckan tror jag inte att jag kommer ha speciellt mycket tid till läsning, men jag hoppas på att jag ska hinna läsa en del i alla fall.

I år så kommer jag att jobba hela julhelgen och jag misstänker att jag kommer vara rätt slut på efter det, men jag hoppas jag ska hinna med lite läsningen mellan varven.

Jag kommer att fortsätta med Den eviga elden av Ken Follett, läsningen av den boken går som lite trögt just nu då jag prioriterar de böcker som är lite  mindre tjocka. Får kanske spara denna till nyår, vi får se.

I helgen började jag med Medan mörkret faller av Anna Lihammer, riktigt spännande, och jag hoppas jag ska läsa ut den i veckan.

Jag har också planer om att jag ska hinna påbörja några fler böcker, bland annat Min fantastiska väninna av Elena Ferrante och Idag är allt av Nicola Yoon. Det är böcker som jag verkligen ser fram emot att läsa!




2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...