22 januari 2018

Veckoplanering v.4


Läsningen förra veckan gick inte alls så bra som jag hade hoppats, sjukdom satte stopp för den. Jag hoppas att den här veckan ska bli bättre i alla fall, men det känns lite osäkert hur mycket läsning jag kommer hinna med.

Jag fortsätter med min tegelsten Den eviga elden, läser som sagt några sidor ur den  när jag har möjlighet.

I veckan började jag också på Glöm mig av Alex Schulman, den borde jag hinna läsa ut i veckan då den inte är speciellt lång och den känns ganska lättläst.

Jag har också tänkt börja med Min fantastiska väninna av Elena Ferrante, har tjatat i många veckor att jag ska påbörja den här boken men den här veckan ska det bli av!

Jag har också tänkt försöka börja med Flora Banks förlorade minne av Emily Barr, det känns som en lättläst bok och det kan jag behöva just nu.

Om jag hinner något mer så tänker jag börja med Stars Above av Marissa Meyer.


1 kommentar:

  1. Hej!
    Tänkte bara kolla med dig hur du får länkarna däruppe under header? Jag är så fruktansvärt oteknisk och skulle verkligen vilja ha hjälp med det! :) du kan skriva till mig på Facebook om du har det (Felicia Svanäng) eller mejla till Felicia.svanang@hotmail.se
    Det skulle verkligen vara supersnällt om du kunde hjälpa till :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...