27 november 2014

Serier v.48 del 1

VARNING FÖR EVENTUELLA SPOILERS


Dicte 2x08
Dicte har fått dödshot efter att hon skrev om matchuppgörelsen men hon vägrar att ge upp jakten på att hitta mördaren. Medan Wagner samlar bevis mot huliganledarens bror börjar Dicte misstänka att Roses pojkvän och de andra fotbollspelarna kanske inte är så oskyldiga som alla tror.

Jag tyckte det var ett väldigt spännande avsnitt, men ibland har jag lite svårt för Dicte. Hon är så fruktansvärt envis och förbjuder sin dotter från att träffa sin mormor. Å andra sidan kan jag faktiskt på ett sätt förstå Dicte, men jag tycker ändå att hon gör fel. De två sista avsnitten av den här säsongen kommer bli väldigt spännande, nu när Bendtsen vet Wagners hemlighet samtidigt som Wagner vet att Bendtsen håller på med polismästaren.





The Mindy Project 1x06 "Thanksgiving"
Mindy möter en gammal flamma under Thanksgiving-firandet hos Gwen. Jeremy träffar Betsys familj och Danny är ensam på sjukhuset. 

Lite roligt att se ett avsnitt som utspelar sig under Thanksgiving, det var roligt att se Betsys familj och hur de behandlar henne som ett litet barn. Dock var det nästan lite sorgligt att se att Danny var ensam på sjukhuset. Jag tycker inte om Mindys pojkvän Josh, han är självisk och verkar inte bry sig så mycket om henne. Jag hoppas att de gör slut snart. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...