5 februari 2018

Veckoplanering v.6


Det känns som jag är inne i något av en lässvacka just nu, men jag hoppas att det ska börja vända snart. Dessutom känns det som att jag inte riktigt haft tid att läsa och jag har prioriterat annat. Så min läsplanering ser ut ungefär som föregående veckor.

I helgen har jag mest läst ur Stars Above av Marissa Meyer och den hoppas jag att jag ska läsa ut nu i veckan. Det är trevligt att få läsa novellerna, även fast de kanske inte tillför något nytt till serien.

Jag har också läst lite ur Min fantastiska väninna av Elena Ferrante. Hoppas jag ska hinna en bit längre fram i den i veckan. Hittills har det varit väldigt mycket namn att hålla reda på, fast jag tycker själva boken är intressant.

Jag försöker också att läsa ur Den eviga elden av Ken Follett, det blir några sidor nu och då.

Trots att jag är inne i en lässvacka hoppas jag att jag ska hinna påbörja en del nya böcker, de som står högst upp på listan är Flora Banks förlorade minne av Emily Barr och Gatukatten Bob av James Bowen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...