8 januari 2016

Helgens läsning

Idag har jag jobbat kortdag och sen hade jag tänkt fara hem.  Men tyvärr så har jag punktering på bilen så jag måste åka buss hem och då är jag inte hemma förrän kring 19.30. Så den här dagen blev inte alls som jag hade tänkt det!

Jag har inte varit hem sen 1:a advent så det ska bli rätt så skönt att komma hem en sväng. I helgen blir det nog bara att ta det lugnt, när vädret inte riktigt tillåter att man ska vara ute. Sen kommer det nog bli en hel del tid framför tv:n och Tour de Ski.

Jag har tänkt vara med i Bokbloggsjerkan, men känner att jag nog inte kommer orka svara på den ikväll så det får  nog dröja till imorgon.

Den bok som jag håller på med just nu är You had me at hello av Mhairi McFarlane. Nu får jag ju lite lästid på bussen, så det ska jag passa på att  utnyttja!


4 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...