11 februari 2015

5 frågor om Gone Girl

Hur många kapitel har du läst i boken?
Boken har inga numrerade kapitel, men jag ska börja med ett kapitel med Nick Dunne på sidan 260.

Vad var den första meningen i boken?
"När jag  tänker på min hustru tänker jag alltid på hennes huvud."

Vad var den sista meningen du läste i boken?
"För en gångs skull vet jag att han talar sanning"

Hur tycker du att boken verkar?
Jag tycker att boken är riktigt bra, men jag har ingen aning om vem som har fört bort Amy. Jag gillar hur man man får följa historien genom både Nicks och Amys perspektiv.

Vilken händelse är din favorit hittills?
Jag har som sagt ingen favorithändelse, men jag gillar hur man liksom bit för bit får veta hur allt hänger ihop.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...