26 juli 2016

Länktisdag #8

Jag vet att jag från början sa att jag skulle dela mig av länkar, men den här veckan blir en del tips som jag känner att jag vill dela mig av.

1. Carl Larsson-gården berättade jag lite grann om tidigare. Men jag vill verkligen rekommendera att man gör ett besök där! Det är något väldigt speciellt med  det stället, det ligger verkligen mitt i en idyll och det är lätt att tänka sig hur det syntes ut när konstnären själv bodde där. Här finns Carl Larsson-gårdens hemsida.

2. Här hemma hässjar vi fortfarande lite grann. I och för sig blir det bara en hässja för att kaninen ska ha mat, men som sagt så är det ju snart bortglömt. Här finns ett litet tv-inslag om det.

3. För några veckor spekulerades det i om Vänner-stjärnan Jennifer Aniston var gravid. Det var inte sant, men journalisternas spekulerande fick bägaren att rinna över för Aniston som publicerade ett inlägg om det. Här har några svenska medier skrivit om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...