19 september 2016

Veckoplanering v.38

Både förra och förrförra veckan kändes det som att jag hade en lässvacka, jag läste men det kändes inte som att jag kom framåt i böckerna jag läste heller och fick tvinga mig själv att läsa. Nu börjar det kännas som att det har börjat vända och jag hann med att läsa mycket i helgen.

Jag är faktiskt ledig till helgen också, känns väldigt skönt att vara ledig två helger på raken så jag hoppas på att jag kommer hinna läsa en hel del nu. 

Mitt första mål blir att läsa ut Mordet i prästgården av Agatha Christie, den är inte speciellt tjock så jag tror att det kommer gå rätt fort. 

Den bok som jag sen har tänkt börja på är Mörk jord av Belinda Bauer. Bauer är med i min Boktolva och jag har hört en hel del bra om hennes böcker så jag ser fram emot att läsa den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...