10 februari 2017

Helgens läsning

Idag har jag varit ledig, och har inte alls speciellt mycket. Har bara tagit det lugnt och förberett en del saker inför helgen. Dagen har varit riktigt bra! Började dagen med att läsa ut Allegiant, känns rätt skönt att ha avslutat Roths Divergent-serie. Funderar på att även läsa några av de noveller som hör till, men har inte bestämt mig än.

Senare under dagen började jag på nästa bok, Dehlis vackraste händer av Mikael Bergstrand. Av någon anledning har jag alltid haft för mig att den har hetat Dehlis vackraste stränder, men i alla fall är det en bok jag har varit nyfiken på ett bra tag, men har inte kommit mig för att läsa den förrän nu. Det var nog det att den har kommit som tv-serie som sporrade mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...