27 maj 2016

Helgens läsning

Har precis kommit hem till min lilla by efter dagens jobb och känner mig rätt så trött faktiskt. Inte minst på grund av att jag vaknade klocka fyra inatt och inte kunde somna om... Jag vet inte riktigt hur mycket läsning det blir i helgen, imorgon måste jag nog hjälpa pappa med att bära och flytta lite byggmaterial och sen på söndagen ska vi göra en liten bussresa. Jag har inte heller hunnit med att läsa speciellt mycket i veckan, men hoppas att jag kan åtgärda det lite grann nu i helgen ändå.

Jag håller faktiskt på med två böcker just nu, Nu ser du mig av S.J. Bolton och Sanningen om Alice av Katherine Webb. Så jag hoppas att jag ska hinna läsa ut en utav dem i alla fall och kanske till och med bägge.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...