5 mars 2018

Veckoplanering v.10

Läsningen de senaste veckorna har inte varit på topp, men jag är glad att jag läser nu i alla fall. Det går inte speciellt fort, men jag tar mig framåt. Den här veckan och början på nästa är väldigt intensiv och läsningen kommer fortsätta att få stryk på foten.

Den här veckan är jag bara ledig från jobbet på torsdagen, men den dagen ska jag också göra ett studiebesök. Det känns riktigt spännande!

Dessutom har jag funderat på att starta en Bullet Journal, vilket nog kommer ta lite tid. Jag lockas verkligen av upplägget och hur man kan anpassa det för att passa en själv bäst.

Jag håller på med A Court of Mist and Fury av Sarah J. Maas, den är riktigt spännande såhär långt och det är ett tempo som gör att mitt intresse hålls uppe hela tiden.

Jag håller också på med Den eviga elden av Ken Follett. Den går inte speciellt fort att läsa, men jag tar mig framåt i alla fall. Jag gillar ju  historiska romaner och denna är inget undantag.


2 kommentarer:

  1. Nu är det jag som hamnat i svacka, inte läst något alls på ett par dagar. Skyller på Teen wolf.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...