5 augusti 2019

Veckoplanering v.32


Läsningen under förra veckan har väl inte gått sådär jättebra, jag hade gärna önskat att jag läst mer. Men vi tar nya tag den här veckan, trots att jag jobbar helgen denna vecka som kommer.

Tillsammans med Camilla läser jag Nevernight av Jay Kristoff. Den tar ett tag att komma in i, men den är ändå intressant och spännande.

För egen del läser jag fortfarande The Hate U Give av Angie Thomas. Det är en ungdomsbok, men jag tycker att den är ganska tung och jobbig att läsa men tror att det beror mycket på ämnet. Det är en bok som jag inte kan läsa så mycket ur varje gång.

Jag hoppas att Saker ingen ser av Anna Ahlund kommer vara mer lättläst, känns som det kan vara bra att bryta av med något helt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...