15 maj 2015

5 frågor om Hypnotisören

Idag har jag riktigt idétorka, så då tänkte jag att jag skulle svara på lite frågor om boken som jag läser just nu.

Hur många kapitel har du läst i boken?
Jag har läst 16 kapitel och är på sidan 146 av 571.

Vad var den första meningen i boken?
"Som eld, precis som eld".

Vad var den sista meningen du läste i boken?
"Jag behöver inte svara på dina frågor, säger Josef och försöker peka på socialsekreteraren",

Hur tycker du att boken verkar?
Jag tycker att boken verkar väldigt spännande, men jag har lite svårt för att hålla koll på alla karaktärer. Dessutom känns det som att det är väldigt många sidohistorier som ska redas ut.

Vilken händelse är din favorit hittills?
När Josef hypnotiseras. Det var väldigt spännande!


2 kommentarer:

  1. Bra grej att ta till när idéerna tryter. Och en väldigt spännande bok. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte det passade :-) Hypnotisören är riktigt spännande! Det ska bli intressant att se hur det knyts ihop .

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...