9 maj 2015

Utlottning av Sveket!!

Jag har tänkt ha min allra första utlottning här på bloggen!

Jag tänkte att jag skulle ta och lotta ut ett exemplar av Sveket av Ursula Poznanski, som är den första delen i en dystopisk thrillertrilogi.  HÄR kan ni läsa mer om handlingen.

Och HÄR kan ni läsa vad jag tyckte om boken.

TÄVLINGSREGLER 

1. Skriv i en kommentar i det här inlägget och berätta att du vill vara med i utlottningen. Ni måste ha en adress i Sverige för att kunna delta. 
2. Svara på frågan: Vilken bok ser du mest fram emot att läsa i sommar? 
3. Skriv gärna er mailadress så att jag kan kontakta vinnaren. 
4. Om du vill få en extra lott, tipsa om tävlingen på t.ex. din blogg eller Instagram (tagga gärna @ewelinasbokblogg på Instagram). 

TÄVLINGEN AVSLUTAS FREDAGEN DEN 22/5 kl. 23:59. 

Vinnarna presenteras någon gång under helgen. 




12 kommentarer:

  1. Vill gärna vara med och tävla om sveket. Läser helst deckare och rysare under sommaren. Men köpte flakmopedisten av Lasse Berghagen för någon dag sedan. Dalkulla som jag är:-) så den blir nog den första boken jag kommer att läsa i sommar. Mvh Ethel Gustafsson Slättavägen 5 791 75 Falun.

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna vara med! :) I sommar ser jag fram emot att läsa något av Ken Follett och Scott Lynch!
    Min mail: jagochminabocker@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Jo jag vill gärna var med, delar på twitter. I sommar ser jag framemot läsa Liza Marklunds Järnblod.
    eggetbok@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med! Åsa Bonellis "Stanna innan du går" ser jag fram emot att läsa i sommar. :)
    irene.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  5. Jag vill gärna vara med, ser fram emot att äntligen få tid att läsa Låna är silver, råna är guld av Catharina Ingelman-Sundberg . Köpte boken på rean iår men jobbat så mycket att jag inte hunnit med att läsa den.
    Mvh Eva

    evagustafsson_83@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag vill vara med.
    Får erkänna att jag har väldigt dålig koll. Men
    Carin Gerhardsens bok Falleri, fallera, falleralla. ser jag mest framemot att läsa i sommar.

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  7. Jag är med! Jag vet inte vilken bok jag ser fram emot mest - just nu ser jag mest fram emot att få Fidel utläst! Tung bok verkligen. Eventuellt blir det att läsa om Äldreomsorgen i Övre Kågedalen i sommar. Den oändliga historien och Momo - eller kampen om tiden ska jag också läsa om!

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  8. Är med och ser verkligen fram emot att läsa Inred med Vintage av Elsa Billgren.
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Oj vilken rolig tävling, jag är absolut med!
    I sommar hade jag bland annat tänkt läsa boken Glaskroppar av Erik Axel Sund eftersom jag just fick den i födelsedagspresent :)


    FridaJohansson94@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag är med och tävlar! I sommar ser jag fram emot att läsa Fifty shades of grey, har hört så mycket bra och spännande om den! Jag skrev om din tävling i min blogg på http://ccgratis.bloggo.nu/Tavling-2/ , så nu håller jag tummarna! �� Min mailadress är camillasverige@hotmail.com.

    SvaraRadera
  11. Jag ser fram emot att läsa min nyinköpta bok Nationalekonomi för nyfikna skriven av Gunnar Örn. Min mail är krille_sund@hotmail.com.

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med!
    Ser fram emot att läsa Den utvalde av Lois Lowry
    Hoppas!
    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...