18 maj 2015

Goodreads Tag


Denna enkät hittade jag hos Monika, som i sin tur hade hittat den hos Andrea i Boklandet. Jag tänkte att denna skulle vara lite rolig att göra nu när jag har börjat använda Goodreads.

 Vilken var den senaste bok du markerade som "read"?
Det var Hypnotisören av Lars Kepler.

Vad har du just nu i din "currently reading"?
Jag har just börjat läsa på En man som heter Ove av Fredrik Backman.

Vilken var den senaste bok du markerade som "to read"?
Det var Den tionde gåvan av Jane Johnson.

Vilken bok planerar du att läsa härnäst?
Jag har några böcker att välja mellan, antingen så blir det Boktjuven  av Markus Zusak eller några andra av mina låneböcker. Jag tror nog att det blir En enda hemlighet av Simona Ahrnstedt,

Har du någon 2015 Reading Challenge?
Ja det har jag. I år ska jag försöka läsa 100(!) böcker. Jag har just läst 50 böcker, så det känns som jag hänger med rätt så bra.

Har du någon önskelista?
Ja, det har jag. Den är väldigt lång...

Vilken bok planerar du att köpa härnäst?
Jag brukar inte planera mina inköp, men en bok som jag har tänkt köpa när jag får chansen är The Complete Sherlock Holmes av Sir Arthur Conan Doyle. Jag tycker att den utgåvan verkar så otroligt fin och det är verkligen en bok som jag vill äga.

Har du några favoritcitat på Goodreads?
Jag har ett favoritcitat just nu. Det kommer nog bli fler!

Vilken är din favoritförfattare?
Jag har väldigt många favoritförfattare, men en utav dem är John Green.

Är du med i några grupper?
Jag är med i Swedish Book Blogger, Goodreds Sweden och Boktokarna. Än har jag inte varit speciellt aktiv.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...