29 december 2014

Utmaningar inför 2015

Jag har börjat fundera lite över läsutmaningar inför det kommande året, jag ska försöka att inte ta mig vatten över huvudet. Jag vill ju helst klara av utmaningarna. Jag väljer att vara med i Boktolvan, vars ursprung kommer från enligt o. Dessa författare har jag tänkt läsa i boktolvan:

Boktolva 2015
1. Gillian Flynn
2. Carin Gerhardsen
3. Sofie Sarenbrant
4. Fredrik Backman
5. Veronica Roth
6. Tana French 
7. Marie Lu
8. Jonas Jonasson
9. Lucy Dillon
10. Khaled Hosseini
11. Louise Penny
12. Peter May

Dessutom vill jag hinna läsa några av alla mina olästa böcker som finns i min bokhylla. Jag skulle också vilja lyckas med att läsa flera böcker på engelska i år, inte bara någon enstaka. Ett annat mål jag har är att läsa klart Sagan om Isfolket. 

Det kan ju alltid hända att det dyker upp fler utmaningar och jag kommer lägga upp en flik för mina utmaningar för det kommande året. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...