17 mars 2017

Helgens läsning

Ytterligare en vecka har gått där jag inte alls har hunnit med att läsa, och jag börjar bli rätt less på det. I veckan har jag också jobbat långa dagar och när jag väl har kommit hem från jobbet har jag varit väldigt trött och slut på. Är ledig den här helgen också, så då hoppas jag få tid till mycket läsning.

Håller på med samma  böcker som förra veckan, men jag hoppas verkligen att  jag ska hinna läsa ut Carolines arv av Katherine Webb. Har läst ungefär halva boken, och den är bra. Jag gillar verkligen hur de två tidsperioderna börjar knytas ihop, men den går lite segt att läsa och kapitlen är hur långa som helst.

Håller också på med Brev till min dotter, där brukar jag läsa en novell då och då när jag känner att jag har lite tid över. Hoppas även på att jag ska hinna läsa ut den också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...