23 oktober 2015

Helgens läsning

Idag är min lediga dag innan jag jobbar i helgen, så det kommer bli en lugn dag. Jag håller på med samma böcker som förra veckan, det har inte funnits så mycket tid till läsning den här veckan.

Flugornas herre läser jag bara ca. ett kapitel om dagen ur för att jag ska hinna tänka och reflektera ordentligt kring den. Det bli för jobbigt att läsa flera kapitel i ett svep och större chans att man missar något. Hittills så tycker jag den är ganska intressant.


Jag håller också på med Flyga drake. Har hunnit läsa lite drygt halva boken och måste bara säga wow! Vilken berättelse! Hosseini fångade mig verkligen med språket och den är en ren fröjd att läsa. Jag hoppas att jag hinner läsa ut den till veckan i alla fall.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...