6 oktober 2015

Top Ten Tuesday 6 oktober: Ten Bookish Things I Want to Quit Or Have Quit

Dagens ämne i Top Ten Tuesday är Ten Bookish Things I Want to Quit Or Have Quit. Jag väljer att försöka lista tio bokvanor som jag skulle vilja sluta med. 

1. Läsa slutet innan jag läst klart boken.

2. Inte glömma bort/överge bokserier även fast jag gillar de.

3. Börja mitt i en serie.

4. Låna på tok för många böcker på biblioteket, som jag inte hinner läsa innan de ska återlämnas.

5. Medvetet läsa spoilerdelar om böcker.


8 kommentarer:

  1. Men... inte kan man läsa slutet innan man kommit dit. Det där får du sluta med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet! Jag försöker bli bättre på att inte göra det :)

      Radera
  2. Haha, alla har vi våra olater. Listade inte mina idag utan valde att blunda för dem istället! ;)

    SvaraRadera
  3. Inte läsa slutet först!!!

    SvaraRadera
  4. Inte läsa slutet först!!!

    SvaraRadera
  5. Haha, jag läser ofta slutet först (eller bläddrar i alla fall i slutet) och jag tänker inte sluta med det trots klagomål :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att höra att jag inte är den enda!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...