13 oktober 2015

Top Ten Tuesday 13 oktober: Top Ten Author Duos You'd Love To See Write A Book Together

Dagens ämne i Top Ten Tuesday är Top Ten Author Duos You'd LOVE To See Write A Book Together. Detta känns som ett ganska klurigt tema så vi får se hur många författarpar jag kan komma på. 

1. Jojo Moyes och Lucy Dillon skulle nog kunna skriva en riktigt bra feelgood. 

2. Marisha Pessl och Gillian Flynn skulle nog kunna skriva en riktigt otäck och  mörk kriminalhistoria. 

3. Agatha Christie och Elly Griffiths verkar kanske som en lite udda kombo men jag tror de skulle kunna skriva en riktigt klurig och mysig deckare. 

4. Veronica Roth och Marie Lu.




6 kommentarer:

  1. Agatha Christie och Elly Griffiths tror jag hade varit en lyckad kombo :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror det jag också :) Skulle nog bli en väldigt klurig mordhistoria :)

      Radera
  2. Moyes och Dillon kunde bli spännande att läsa! :)

    SvaraRadera
  3. Pessl och Flynn skulle vara spännande (säger jag som nyss läst Nattfilm...).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Natthimlen minns jag fortfarande fast det är ett tag sen jag läste den :-)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...