22 juni 2017

Helgens läsning

Tänkte visa upp vad jag tänker läsa nu under midsommarhelgen. Vi har inga speciella planer för i år, vi får ta det som det kommer då vi dessutom har haft ett dödsfall i familjen.

Ett tag nu har jag läst flera böcker samtidigt, dels Mitt liv av Caitlyn Jenner. Har inte ens hundra sidor kvar längre så jag skulle tro att den blir utläst nu under helgen. Den är intressant, men jag önskar att den kunde gå lite mer på djupet.

Varvar att läsa den tillsammans med Förföljd av det förflutna av Nora Roberts. Jag tyckte det tog ett tag att komma in i boken, men nu har jag gjort det. Tycker om att läsa om alla hundarna och deras arbete, fast än så länge tycker jag tempot är lite segt. Jag hoppas att jag ska hinna läsa ut den nu i helgen.

Nästa bok som jag kommer att börja med är Det förlovade landet av Mari Jungstedt. Det är den adnra av hennes deckare som utspelar sig på Gran Canaria. Jag hoppas att det är en lättläst och somrig deckare.


Vill också passa på att önska er alla en riktigt glad Midsommar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...