5 juni 2017

Veckoplanering v.23

Hann inte alls läsa så mycket i veckan, i alla fall inte så mycket som jag hade önskat. Det var flera andra saker som skulle hinnas med och jag var inte ens speciellt intresserad av att läsa och det berodde nog mycket på den bok jag höll på med. Jag läste i alla fall ut När jag hör din röst sent igår kväll och jag ser fram emot att börja en ny vecka med nya böcker.

Har inte så mycket inplanerat för den här veckan, på fredag ska jag på studentkalas, är ledig lördagen och så ska jag jobba några timmar på söndagen så det känns som att jag borde ha mer tid över till att läsa den här veckan.

Nästa bok jag har tänkt börja med är Damernas detektivbyrå av Alexander McCall Smith. Hade med den i min planering för april och såg nu att jag inte kan låna om fler gånger så jag ska läsa den nu så att jag hinner lämna igen den. Har bläddrat lite i den och den verkar då inte svårt att läsa precis. Ska också bli spännande att läsa en bok som utspelar sig i Afrika.

Efter det har jag tänkt börja med en av de böcker jag har tänkt läsa i juni och det är Leona: tärningen är kastad av Jenny Rogneby. Ser fram emot att läsa den, då jag hört mycket bra om hennes serie. Att författaren själv har jobbat som brottsutredare tycker jag ökar bokens trovärdighet redan innan jag har läst den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...