21 september 2018

Helgens läsning

Fredag och dags för helg igen. Veckorna känns väldigt konstiga just nu, jag sitter hemma och studerar på dagarna och tycker inte att jag uträttar så mycket, men ändå är det skönt när helgen kommer. Just nu försöker jag studera under veckan så att jag ska kunna känna mig ledig under själva helgen.

Jag har inga riktiga planer för helgen, tror det mest kommer bli serier/film och läsning. Har också funderat på att baka lite mer bröd, men vi får se hur det blir med det.

Har inte hunnit läsa så mycket skönlitteratur i veckan och ser fram emot att göra det. Jag håller fortfarande på med Kvinnan i fönstret av A.J Finn. Den är riktigt bra fast jag önskar att jag kunde uppskatta filmreferenserna mer. Den är också väldigt lättläst, vilket är härligt.

Jag har också en förhoppning om att jag ska kunna börja med Sista riket av Brandon Sanderson.

2 kommentarer:

  1. Gillade Sista riket jättemycket! Borde verkligen ta tag i fortsättningen som jag köpte på bokrean.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...