15 juli 2019

Veckoplanering v.29


Nu är det bara en vecka kvar innan jag ska fara ner och jobba på mitt gamla jobb under en semesterperiod. Dock har jag en del att ordna och förbereda innan dess, men hoppas jag ska kunna hålla igång läsningen under veckan.

Förra veckan, eller framförallt helgen, gick det väldigt bra med läsningen. Lyckades läsa ut två böcker och det är jag nöjd med.

Tillsammans med Camilla ska jag börja läsa Aldrig ensamma av Anna Jakobsson Lund. Det är den andra boken i hennes dystopiserie. Jag blev så positivt överraskad av den första delen och längtar verkligen efter att läsa denna.

Jag håller på med tegelstenen Kungarnas krig av George R R Martin, men har tagit mig över halvvägs. Nu har jag kommit in i den ordentligt och kanske, kanske att jag lyckas läsa ut den under veckan.

Jag tänker också till slut börja med Inte för nära av Colleen Oakley. Ska bli härligt med lite feelgood efter böcker som har varit betydligt mörkare.

Om jag hinner läsa något mer är det The Hate U Give av Angie Thomas som är näst på tur.


1 kommentar:

  1. Ska bli intressant att höra vad du tycker om både Inte för nära och THUG.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...