29 juli 2019

Veckoplanering v.31

Precis som jag anade har jag inte hunnit läsa så mycket under veckan. Tillbaka på mitt jobb, en hel del förändringar och värmebölja gjorde att orken inte direkt har varit på topp.

Idag är jag ledig efter att ha jobbat helgen. Kommer nog bli en vända till "stan", gå runt lite i stan och en runda på biblioteket.

Den här veckan känns betydligt lugnare, jobbar tisdag-torsdag och sedan är jag ledig resten av veckan. Har inte gjort upp några större planer för de lediga dagarna heller.

När det gäller läsning, så läser jag tillsammans med Camilla Harem: en sann historia av Jillian Lauren. Den är intressant, även om det känns ganska långt från min egen verklighet.

Jag läser också The Hate U Give av Angie Thomas. Det är en bok som tar lite tid tid att läsa, men den är absolut värd det. Jag har inte orkat läsa så länge i sträck, men har läst drygt halva boken nu så jag kommer nog hinna läsa ut den.

Nästa bok som står på min att-läsa-lista är Saker ingen ser av Anna Ahlund. Är så nyfiken på hennes böcker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...