11 november 2019

Veckoplanering v.46

Jag hade ju tänkt publicera detta inlägg redan imorse, men glömde totalt bort det.

Läsningen förra veckan gick väl ändå hyfsat, men jag hoppas att det ska gå ännu bättre den här veckan.

Tillsammans med Camilla läser jag Wildcard av Marie Lu som är den avslutande delen i hennes duologi. Ska bli skönt att få avsluta ännu en serie i år.

Jag har även börjat med Bara lite till av Simona Ahrnstedt. Har inte kommit så långt än, men jag känner på mig att den kommer vara superbra. Så härligt att få läsa nytt av henne. Jag hoppas att jag även ska kunna läsa ut den.

Nästa bok på tur är Viveca Stens senaste I hemlighet begravd. Nu är det inte så länge jag läste den förra boken och det tror jag inte var någon nackdel. Ser fram emot att återigen få läsa om Nora Linde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...