18 november 2019

Veckoplanering v.47



Läsningen under förra veckan rullade på som vanligt. I helgen lyckades jag läsa mer än vad jag brukar. Dock känner jag en del stress över det hela just nu, så mycket som jag vill läsa men har inte alls tid till det.

Tillsammans med Camilla läser jag Eldmärkt av Sabaa Tahir som är den andra delen i hennes serie. Väldigt spännande och snabbläst, vilket är kul.

Jag håller också på med Bara lite till av Simona Ahrnstedt. Har inte alls mycket kvar i den så den kommer bli utläst nu i början av veckan. Väldigt underhållande och bra skriven.

Efter det har jag planer på att läsa I hemlighet begravd av Viveca Sten.


2 kommentarer:

  1. Kul att du hinner läsa en del. Jag har hamnat lite på glid med läsandet. Har inte orkat läsa riktigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker läsandet brukar gå i perioder så jag är tacksam medan det varar. Ibland kan det också vara bra att ta en paus från läsandet.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...