27 augusti 2013

5 frågor om Beautiful Creatures

Hur många kapitel har du läst i boken?
Kapitlen är inte numrerade men jag läser kapitlet med datumet 31/10 som heter "Halloween". Lite extra roligt eftersom det jag fyller år 31:a oktober också.

Vad var den första meningen i boken?
"Det fanns bara två sorters människor i vår stad."

Vad var den sista meningen i boken du läste?
"Gatlin Countys bibliotek var bara stängt på helger - som thanksgiving, juldagen, nyårsdagen och påskdagen."

Hur tycker du att boken verkar?
Jag tycker den verkar väldigt bra och jag gillar verkligen storyn hittills. Jag gillar karaktärerna och jag tycker också att boken är väldigt rolig ibland.

Vilken händelse är din favorit hittills?
Skördefesten när Ethan firar den med Lenas knäppa familj. Jag tyckte den var väldigt rolig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...