5 augusti 2013

Nytt i bokhyllan

I helgen åkte vi till min mammas barndomsby där vi var på sommarcafét och tittade på loppisen. Såklart fann det en hel del böcker där och jag kunde inte hålla mig ifrån dem. Till slut blev det 5 böcker för 25 kronor.

Påven Johanna av Donna Woolfolk Cross
Hope av Lesley Pearse
Arvet efter Anne Boleyn av Philippa Gregory

Om jag kunde drömma 
och
När jag hör din röst 
av Stephenie Meyer

Idag kom dessutom min vinst från Nilmas bokhylla, nämligen The Cuckoo´s Calling.


4 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten! Ska bli kul att läsa din recension av den sen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag ser verkligen fram emot att läsa den!

      Radera
  2. Påven Johanna är verkligen underbar!

    SvaraRadera
  3. Det ska bli intressant att se vad jag tycker om den :) Jag brukar tycka om historiska romaner.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...