1 september 2017

Helgens läsning

Den här helgen är jag i alla fall ledig och ska nog bara försöka ta det lugnt och mysa med vår lille katt. Om jag känner mig riktigt pigg ikväll ska jag nog försöka göra iordning en bröddeg ikväll så jag kan ha nybakat bröd till frukost imorgon, vi får se helt enkelt.

När det gäller läsning den här veckan så har den varit relativt bra, i början på veckan läste jag ut den bok jag höll på med så just nu läser jag Den lilla bokhandeln i Paris av Nina George. Än så länge har jag bara börjat på den, men måste hinna läsa ut den i helgen så den ska tillbaka till biblioteket på måndag.

De två andra böckerna, Tre saker jag inte vet om dig (Buxbaum) och Fyra dagar i Kabul (Tell) vill jag i alla fall hinna börja på då det är böcker som jag hade tänkt hinna med att läsa i augusti. Har höga förväntningar på båda de böckerna och ser fram emot att läsa dem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...