28 juli 2018

Sammanfattning av BookBuddyathon

Tänkte jag skulle göra en liten sammanfattning av BookBuddyathon som jag var med i, som avslutades igår. För att läsa mer om den, kan ni kolla här.

Jag hade ganska stora planer på vad jag skulle läsa, men tyvärr hann jag inte alls med så mycket som jag hade hoppats på. Fast jag är ändå nöjd med min läsning, framförallt hur bra den har varit.

Den enda bok som jag lyckades avsluta under readathonen var Husdjuret av Camilla Grebe. Jag tyckte verkligen om den, kan vara en av de bästa böcker jag läst i år.

Jag påbörjade också The Fifth Season av N.K. Jemisin. Ur den hann jag läsa ungefär 200 sidor.

Jag hade som sagt hoppats på att hinna läsa mer, men får läsa de andra böckerna jag hade i min TBR senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...