9 juli 2018

Veckoplanering v.28

Måndag och det är min sista arbetsvecka innan semester. Längtar verkligen efter det nu. Den här veckan ser så här långt ut ganska lugn och jag är ledig några dagar mitt i veckan innan jag avslutar med att jobba helg.

Läsningen förra veckan gick väl sådär. Jag håller på med en massa böcker, men har inte hunnit avsluta några. Hoppas jag ska kunna avsluta flera den här veckan.

En bok som jag nog kommer läsa ut ganska snart är Nej och åter nej av Nina Lykke som jag läser tillsammans med Camilla. Såhär långt är den ingen större favorit, jag irriterar mig mest på karaktärerna och har svårt att förstå vad som är så bra med den.

Jag tror också att jag kommer kunna avsluta Charmen med tarmen av Giulia Enders i början av veckan. Den är rätt intressant och skriven på ett underhållande sätt.

Den här veckan måste jag nästan ta och avsluta Björnstad, Finns det en finns det flera, Ceremonin och Den som stannar, den som går. Har hållit på med dessa böcker i evigheter nästan känns det som.

Tänker inte planera in några fler böcker, känns som jag har nog med dessa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...