19 december 2016

Veckoplanering V.51


Läsningen under förra veckan gick verkligen trögt. Nu är vi dessutom inne i julveckan, så jag misstänker att det inte  kommer bli så mycket läst den här veckan heller. Känns i alla fall skönt att jag är ledig själva julhelgen, men jag jobbar mellandagarna och nyår efteråt.

Jag måste ta och läsa ut Dash & Lily's Book of Dares av David Levithan och Rachel Cohn. När jag väl läser den tycker jag den är jättehärlig och mysig, men jag har svårt för att sätta mig ner och slappna av med boken.

Efter det kommer jag nog börja med Bröllopsnatten av Sophie Kinsella, tycker det är så himla härlig att läsa feelgood mellan varven.

Eftersom jag ändå är ledig över julhelgen så kanske jag ändå hinner med På spaning med Bridget Jones av Helen Fielding. Fick Bridget Jones baby: dagboken som recensionsex. men har bara läst den första boken om Bridget Jones och jag vill helst läsa dem i rätt ordning.

2 kommentarer:

  1. jag läser alldeles för lite feelgood, måste bli bättre på det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väldigt härlig med feelgood emellanåt! :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...