2 januari 2017

Veckoplanering v.1


Att det redan är nytt år, 2016 gick verkligen så himla fort och jag har svårt att förstå att jag redan har jobbat i 1,5 år efter studenten. Har tänkt ta tag i och göra mina årssammanfattningar senare idag och imorgon, då jag är ledig. Har jobbat hela helgen så har vare sig haft tid eller energi till att göra det. De inläggen kommer dyka upp under den här veckan hade jag tänkt.

Just nu håller jag på med På spaning med Bridget Jones av Helen Fielding. Planen är att läsa ut den, det måste jag ju nästan hinna, då den är väldigt lättläst.

För att verkligen komma igång med läsåret 2017 har jag också tänkt läsa Diamantmysteriet av Martin Widmark. Den lär ju gå rätt snabbt att läsa ut, och jag har verkligen varit sugen på de härliga barnböckerna.

Sen har jag tänkt börja med en lite tjockare bok, En halv gul sol av Chimamanda Ngozi Adichie. Ska bli väldigt spännande att läsa en bok som utspelar sig i Afrika, det är väldigt sällan som jag gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...