28 april 2017

Helgens läsning

Idag har det varit min lediga dag inför helgens jobb. Den här helgen jobbar jag bara lördag och söndag och det känns ändå överkomligt, men det är klart att man börjar känna sig lite seg efter att ha jobbat två helger men jag har ju tre lediga helger att se fram emot!

Idag har jag inte alls gjort mycket, tittat lite på serier men också passat på att läsa en del, förbereda en del blogginlägg och liknande saker. Jag är lite imponerad över hu pass mycket jag ändå har hunnit läsa nu i veckan, fast böckerna har i och för sig varit väldigt lättlästa. 

Tidigare idag läste jag ut Mitt hjärta går på av Christoffer Holst, det var verkligen en härlig feelgood-bok och jag ser fram emot att läsa fler böcker av honom! Jag gillade att få läsa om både matlagning, bakning och kärleken mellan Pontus och Chavve. 

Fick dessutom ett trevlig meddelande från biblioteket om att jag äntligen kunde hämta ut Camilla Läckbergs senaste Häxan, jag ser verkligen fram emot att läsa den! Känner att jag måste prioritera denna så jag tror inte att jag kommer få mycket mer läst i helgen, den är ju dessutom rätt tjock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...