3 april 2017

Veckoplanering v.14


Läsningen under förra veckan gick ändå rätt bra, hann med att läsa allt jag hade planerat vilket faktiskt förvånade mig lite grann, men jag hann med att läsa väldigt mycket under helgen. Den här veckan ska jag jobba i helgen, så jag tror inte att jag kommer hinna läsa lika mycket.

Igår började jag med Någonstans brister himlen av Erika Olofsson Liljedahl och den tänker jag försöka läsa ut under veckan.

Jag har också tänkt börja med seriealbumet Tjejerna på höjden av Frida Malmgren som jag fick hem för någon vecka sedan. Det måste ju passa perfekt att läsa när man inte har så mycket tid och jag hoppas att det är riktigt underhållande.

Om jag nu skulle hinna läsa något mer så är den Elin Boardys Tiden är inte än som står på tur. Har läst en hel del fina omdömen på den och handlingen låter riktigt fängslande och intressant.

Jag tror inte att jag kommer hinna läsa så mycket mer, men om det finns lite tid över tänker jag börja med Hela kakan av Kakan Hermansson. Fick den som ett recensionsexemplar och jag tror den går rätt snabbt att läsa. Det ska i alla fall bli intressant att läsa den och kanske få en lite annan bild av henne.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...