23 juni 2019

Min bokresa #45 - bokformat

Camilla på mitt bokintresse har en inläggsserie som kallas för min bokresa och som varje vecka har ett nytt tema. Den här veckan är temat bokformat.

Jag läser allra helst och flest fysiska böcker. Vilket typ av fysisk bok det är spelar mindre roll, gillar både inbundna och pocketböcker. Sedan gillar jag också danskt band som jag tycker är väldigt behändigt och beskrivs kanske bäst som ett mellanting mellan inbunden och pocket.

Jag äger en e-boksläsare men det blir inte så ofta jag använder den. Blir mest om jag inte kan få tag på den fysiska boken. De gånger jag använt den har den ändå gått bra att läsa med.

Jag lyssnar extremt sällan på ljudböcker, jag brukar försöka någon gång ibland. Poddar funkar bra, men inte ljudböcker. Jag önskar att jag vore bättre på att lyssna på ljudböcker för då skulle man ju kunna läsa mycket mer.


2 kommentarer:

  1. Du får öva lite på ljudböcker, fast formen funkar säkert inte för alla.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...