17 juni 2019

Veckoplanering v.25



Jag lyckades trots allt följa min läsplanering ganska väl, vilket jag blev lite förvånad över. Den här veckan blir förhoppningsvis relativt lugn.

Just nu läser jag tillsammans med Camilla PS. Jag gillar dig fortfarande av Jenny Han och det är andra boken i hennes serie. Tycker denna är ganska mysig, även om den är på gränsen att bli för söt och ibland. Den kommer bli utläst under veckan.

Igår började jag också lite med I djupt vatten av Paula Hawkins. Den är jag riktigt nyfiken på då jag hört så mycket blandat om den. Hoppas att jag ska kunna läsa ut den också.

Den enda bok jag inte hann börja med var Kungarnas krig av George R.R. Martin och tänker att det får eventuellt bli denna vecka.

Jag har en del böcker som jag inte kan låna om mer så måste försöka läsa de ganska snart. För tillfället känner jag mig väldigt sugen på att läsa en Ruth Galloway-deckare och då är det En kvinna i blått som står på tur.

4 kommentarer:

  1. PS-trilogin vill jag också läsa snart!

    SvaraRadera
  2. Jag läste listan på bilden och håller med även om jag skulle vilja ändra ordningen på vissa punkter som tex högre upp med 12 och 14, medans 5 och 9 inte känns så aktuella. 12 skulle faktiskt kunna vara nr 2 för mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns igenkänning på många punkter :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...