4 maj 2020

Veckoplanering v.19


Läsningen tuffar på som vanligt, men det känns som jag håller på med samma böcker hela tiden. Den här veckan hoppas jag ändå att jag ska få en del läst.

Tillsammans med Camilla läser jag The Hunger Games av Suzanne Collins. Jag har faktiskt läst boken tidigare, men det är så länge sedan så jag tycker inte att det räknas riktigt. Gillar den såhär långt!

Dessutom läser jag tillsammans med Camilla Indonesien berättar: tusen gevärskulor, tusen fjärilar som är en samling indonesiska noveller. Har bara läst två stycken såhär långt. Boken känns väldigt välarbetad och det känns som novellerna är väl utvalda och det är alltid ett plus.

Jag håller fortfarande på med både The two towers av J.R.R. Tolkien och Nattens cirkus av Erin Morgenstern. Tycker båda böckerna är riktigt bra och jag hoppas ta mig en bit längre i dem under veckan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...