11 maj 2020

Veckoplanering v.20


Läsningen den här veckan och framförallt i helgen gick riktigt bra så därför ser jag fram emot att få börja en ny vecka och förhoppningsvis kunna läsa lika mycket.

Tillsammans med Camilla ska jag börja läsa Som stjärnor i natten av Jennifer Niven. Förra månaden läste jag hennes Vända världen rätt och jag ser fram emot att även läsa denna bok.

Jag håller också på med Erin Morgensterns Nattens cirkus. Nu känns det äntligen som att jag har kommit in i boken och har ett bra flyt så den här veckan kommer den bli ut läst.

Efter det har jag tänkt börja med De sju systrarna av Lucinda Riley, en bokserie som jag är så fruktansvärt nyfiken på att läsa då det på papperet är en bok som passar mig perfekt.



1 kommentar:

  1. Som stjärnor i natten tyckte jag jättemycket om! Ska försöka se filmen på Netflix någon gång också.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...