24 februari 2016

Bokinköp i februari

Den här månaden köpte jag två böcker, och det är böcker som jag ser riktigt mycket fram emot att läsa.

Jag har hört väldigt många som har talat väldigt gott om Snövit ska dö  av Nele Neuhaus och den är jag riktigt nyfiken på att läsa.

Visserligen har jag bara läst en bok av Lucy Dillon tidigare, men jag älskade verkligen den boken så jag kunde inte motstå frestelsen att köpa hennes nya När livet börjar om.

Får ursäkta för bilden, kan bara använda kameran på mobilen, men jag hoppas att ni kan se böckerna litegrann i alla fall.


8 kommentarer:

  1. Jag har bara läst en av Dillon också men äger nu 4 st, haha! Hoppas den är bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har också bara läst en av henne tidigare och den tyckte jag var riktigt bra!

      Radera
  2. Dillon är ju härlig att läsa så den där boken av henne skulle jag också vilja läsa :) Fina färger på böckerna med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har bara läst en bok av henne men den tyckte jag mycket om

      Radera
  3. Jag har läst och gillat båda! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...