3 februari 2016

Månadsutvärdering januari 2016

Lästa böcker i januari:
1. Ljuset vi inte ser - Anthony Doerr
2. You had me at hello - Mhairi McFarlane
3. Vyssan lull - Carin Gerhardsen
4. Min morbror trollkarlen - C.S. Lewis
5. Gryningsfeber - Péter Gárdos
6. Harry Potter and the Philospopher's Stone - J.K. Rowling


Manliga författare: 3
Kvinnliga författare: 3

Amerikanska författare: 1

Brittiska författare: 3
Svenska författare: 1

Antal lästa sidor: 1840
Medelbetyg: 4

Månadens bästa bok: Ljuset vi inte ser
Månadens överraskning: Gryningsfeber
Månadens besvikelse:-

Kommentar
Är trots allt riktigt nöjd med min läsning den här månaden och jag klarade dessutom av alla mina mål för januari. 6 böcker nuförtiden är ganska mycket för mig. Det som jag är allra mest nöjd över är att alla böckerna har varit riktigt bra och det har verkligen bidragit till att sporra läsningen.

Månadens bästa är såklart Ljuset vi inte ser. Jag älskade verkligen den historien och stämningen i boken.

Månadens överraskning är Gryningsfeber, också det en riktigt bra bok! Jag är verkligen glad att jag tog chansen att läsa den, det var en fantastisk bok som kommer följa med mig länge. Det är en bok som jag hoppas att många kommer upptäcka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...