15 februari 2016

Veckoplanering V.7

Förra veckan har jag inte alls hunnit med att läsa, kändes som att det bara blev några få sidor. Den här veckan är nog lite mindre intensiv hoppas jag och jag hoppas också kunna få lite mer läst under helgen då också.

Mitt första mål för veckan är att läsa ut Då tänker jag på Sigrid av Elin Olofsson. Har läst ca 100 sidor just nu, men känner att det är en  bok som man inte ska stressa igenom.

Jag tänker också påbörja I sanningens namn av Viveca Sten. Jag har verkligen längtat efter att få träffa Nora och Thomas igen.

Om jag nu mot all förmodan skulle hinna läsa ut Viveca Stens bok, så tänker jag börja på den första delen i True Blood, Död tills mörkret faller av Charlaine Harris.

2 kommentarer:

  1. Håller med, Då tänker jag på Sigrid var en sån som behövde få ta sin tid.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tycker den passar bäst att bara läsa korta stunder i taget :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...