26 november 2018

Utvärdering v. 47 & planering v.48

Måndag 19/11 - 41 sidor ur ACOWAR
Tisdag 20/11 - 39 sidor ur ACOWAR, 52 sidor ur Percy Jackson
Onsdag 21/11 - 42 sidor ur ACOWAR, 55 sidor ur Percy Jackson
Torsdag 22/11 - 42 sidor ur ACOWAR, 41 sidor ur Percy Jackson
Fredag 23/11 - 35 sidor ur ACOWAR, 58 sidor ur Percy Jackson (utläst)
Lördag 24/11 - 40 sidor ur ACOWAR, 44 sidor ur Hennes iskalla ögon
Söndag 25/11 - 42 sidor ur ACOWAR

Utlästa böcker i november: 6

Läsningen under veckan gick lite trögt, men det gick bättre fram mot helgen och då kunde jag också avsluta Percy Jackson och börja på en ny deckare.

🌞
Den här veckan känns ganska intensiv, idag reser jag ner till Umeå för att imorgon ska jag göra en tenta och sen på onsdagen ska jag resa hem igen. Å andra sidan blir det några timmar i buss, som man kanske kan ägna åt nöjesläsning, men kanske blir det mest kurslitteratur.

ACOWAR av Sarah J Maas kommer nog att läsas ut den här veckan om jag har räknat rätt. Ska bli skönt att läsa klart serien, fast vad jag förstår kommer det komma några böcker till i serien, men den kommer att ha andra huvudpersoner. De första böckerna var bäst, bitvis har den här känts ganska seg och händelselös.

I helgen började jag också med Hennes iskalla ögon av Carin Gerhardsen. Nu är det länge sedan jag läste något av henne, så självklart har jag glömt en del av de tidigare böckerna. Den här känns ganska så lättläst, så jag hoppas jag ska kunna läsa ut den under veckan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...